Indulona mení po rokoch dizajn svojich túb
Indulona prichádza s novým dizajnom aj kampaňou, ktorá zdôrazňuje všestrannú starostlivosť. Zdroj: Lidovky
Tradičný krém Indulona má v Česku a na Slovensku rad konzervatívnych užívateľov, ktorí si budú musieť zvyknúť na zmenu. Výrobca sa po rokoch rozhodol zmeniť dizajn a spustiť novú kampaň, ktorá zdôrazňuje všestrannosť výrobku.
Indulona existuje už 67 rokov, patrí medzi najpopulárnejšie kozmetické výrobky v krajine a jej značka je bezpochyby jednou z najcennejších v Česku. Novo dostali tuby modernejší vzhľad.
Tvorcovia zdôraznili farby jednotlivých druhov, názov Indulona podčiarkli linkou a doplnili heslom Všestranná starostlivosť. Na ňom stavia aj svoju reklamnú kampaň, ktorú zabezpečovala agentúra Leo Burnett.
Snažia sa užívateľa presvedčiť, že vďaka Indulone sa im do života "zapíše len to krásne". Krém je známy ako masť na ruky, detské zadočky, ale napríklad aj futbalisti s ním ošetrujú svoje kopačky.
Krém sa vyrába už od roku 1948, o desať rokov neskôr vznikla univerzálna modrá Indulona. V 90. rokoch potom začali pribúdať nové druhy. Indulonu v súčasnej dobe vyrába spoločnosť Saneca Pharmaceuticals.
Zdroj: Lidovky, 5. august 2015, pôvodný článok tu.